lördag 23 april 2011

Njutning deluxe


Stekande sol på påskafton och finbesök i kolonin.

Han kom med en stor påse fylld av läckerheter och vi gjorde årets första grillning.

Njutning deluxe. All day long.






Finbesök i kollo.
Gordon & Jamie, släng er i väggen!
Mästerkocken bor i Malmö.

Det hänger hjärtan på rad i min koloni.

Det finns till och med hjärtebad för fåglarna

Plommonträdet blommar vilken sekund som helst.

Snart dags för årets första rabarberpaj.

Vitlöken växer och växer. Jag vill äta den. Nu. Tålamod!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh han känner jag, han är helt underbar i köket

Rosas blog on 24 april 2011 kl. 19:53 sa...

Du har ju en helmysig koloni. Det skulle jag haft om jag inte haft en hel trädgård att fixa med.

Jonna on 24 april 2011 kl. 20:54 sa...

vem känner vem?

Man får ju göra det bästa av situationen när man är en liten asfaltsblomma. Men ett hus på landet är ju paradiset Rosa, och er trädgård är magisk!

Mari on 25 april 2011 kl. 21:37 sa...

Oj, vad långt allt har kommit hos dig =)
Jag som tyckte min rabarber hade kommit långt.
Vädret har ju varit makalös i helgen =)
Härligt med en kock i trädgården som lagar maten utomhus. *tumme upp*
Jag är oxå avis på dig som har en liten stuga på kollonin. MEN jag skulle inte ha tid att sköta en stuga oxå... // Mari

Skicka en kommentar

 

Odling i city Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template